بازاریابی

آموزش بازاریابی

بازاریابی

آموزش بازاریابی

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

هنگامی که شما در حال تولید یا راه اندازی یک محصول ، خدمات یا تجارت جدید هستید ، می خواهید یک حس کلی در مورد چگونگی پذیرش بازار هدف شما نسبت به آن داشته باشید.

به طور معمول ، این کار از طریق تحقیقات گسترده در بازار انجام می شود - و یکی از مؤلفه های اصلی فرایند تحقیقات بازار ، اجرای یک گروه متمرکز است.

یک گروه متمرکز ، گروه کوچکی از مردم است که معمولاً نماینده بازار هدف شما هستند ، که شما ایده ها و سؤالاتی را در مورد محصول ، خدمات و یا مشاغل خود اجرا می کنید. نتیجه ایده آل ، درک دقیق تری از چگونگی دریافت موضوع گروه کانونی توسط مخاطبان گسترده تر است و چه تغییراتی (در صورت وجود) باید قبل از انتخاب رسمی صورت گیرد.