بازاریابی

آموزش بازاریابی

بازاریابی

آموزش بازاریابی

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

زبان بدن به سیگنال های غیر کلامی اشاره دارد که ما برای برقراری ارتباط استفاده می کنیم. به گفته کارشناسان، این سیگنال های غیروابسته بخش بزرگی از ارتباطات روزانه را تشکیل می دهند. از عبارات چهره ما به جنبش های بدن ما، چیزهایی که ما نمی گوئیم، هنوز می تواند حجم اطلاعات را انتقال دهد.

پیشنهاد شده است که زبان بدن ممکن است بین 50 تا 70 درصد کل ارتباطات را تشکیل دهد. درک زبان بدن مهم است، اما لازم است توجه به نشانه های دیگر مانند زمینه نیز توجه شود. در بسیاری از موارد، شما باید به سیگنال ها به عنوان یک گروه نگاه کنید نه تمرکز بر یک عمل واحد.

 شما از دوست خود یک کارت پستال دریافت می کنید که شما را به مهمانی دعوت می کند. در حالی که حزب به نظر می رسد سرگرم کننده، کارت اشاره به چیزی است که به نظر می رسد از محل برای شما - یک زمین فروش. به هر حال، تصمیم می گیرید که به حزب بپیوندید، امیدوار باشید که دوباره با دوستانتان ارتباط برقرار کنید و مدت کوتاهی پس از فروش مورد نیاز، ترک کنید.

با این حال، سه ساعت بعد، شما را با قیمت نزدیک به یک صد دلار ارزش گذاری می کنید. چه چیز بیشتر، شما فکر می کنید که از دوست خود پرسیدید که چه چیزی برای شما ایجاد می کند تا به یک مشاور تبدیل شوید و در کسب و کار شرکت کنید.

بازاریابی چندسطحی (MLM) با نام های مختلف شناخته می شود: بازاریابی شبکه، بازاریابی ارجاع و غیره (و یا هنگامی که غیر اخلاقی انجام می شود) بازاریابی هرم. در این ساختار، بازاریابی و بازاریابی نه تنها جبران خسارت خود را برای فروش خود دریافت می کنند، بلکه یک درصد از فروش هایی که توسط سایر فروشندگان آنها به دست می آورند (معمولا به عنوان "downline" شناخته می شود) دریافت می کنند.