بازاریابی

آموزش بازاریابی

بازاریابی

آموزش بازاریابی

  • از نام موسس یا مخترع (Hewlett-Packard) استفاده کنید
  • توصیف آنچه انجام میدهید (هواپیمایی جنوب غربی)
  • یک تجربه یا تصویر را توصیف کنید (با حداکثر سرعت دویدن)
  • یک کلمه را از محتوا بیرون بیاورید (اپل)
  • یک کلمه (گوگل) را ایجاد کنید

نحوه انتخاب یک نام تجاری عالی:

مهم است که تصمیم بگیرید که نام شما چه معنایی دارد و نماینده است. به عنوان مثال، اگر شما یک شرکت که خدمات نامگذاری کسب و کار را ارائه می دهد، نام شما نمونه ای از کار شماست - باید عالی باشد، درست است؟

اگر شما نیاز به انتخاب سه شرکت برای پیشنهاد پروژه خود دارید تا محصول، خدمات یا کسب و کارتان را نام ببرید، کدام شرکت ها با شما تماس می گیرند؟ آیا بیشتر به یک شرکت با یک نام منحصر به فرد، نام متوسط ​​یا بدون نام تماس می گیرید؟ کدامیک شما فکر میکنید یک نام تجاری عالی برای شرکت شما انتخاب میکنید؟

این مثال نشان می دهد که شما یک شانس برای ایجاد اولین تصور دارید. بسیاری از مشتریان بالقوه شما ممکن است تقریبا هیچ چیز در مورد شرکت، محصول یا سرویس شما نداشته باشند، و یک نام عالی می تواند یک تصور بزرگ و درهای باز را ایجاد کند. نام فقیر می تواند آنها را ببندد.

این روند به ویژه چالش برانگیز است، زیرا در ایالات متحده بیش از 24 میلیون کسب و کار وجود دارد. قانون علامت تجاری ایالات متحده نام تجاری را محافظت می کند، بنابراین هنگامی که یک فرد را پیدا می کنید، مطمئن شوید که می توانید از آن استفاده کنید. اگر شما در حق کپی رایت نقض کنید، پس از سرمایه گذاری در زمان و پول زیادی، می توانید مجبور شوید نام تجاری جدید خود را رها کنید.

همچنین در مورد اهداف بازاریابی اینترنتی خود فکر کنید، زیرا به احتمال زیاد به یک URL نیاز دارید. بیش از 860 میلیون نام دامنه ثبت شده در سراسر جهان وجود دارد و برخی از کارشناسان معتقدند که بیش از 99.9٪ از فرهنگ لغت به عنوان نام دامنه ثبت شده است.

منبع: http://www.marketingmo.com/creative-brand-development/how-to-choose-a-great-brand-name/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی