بازاریابی

آموزش بازاریابی

بازاریابی

آموزش بازاریابی

1- هدف از بازاریابی تلفنی معلوم باشد
شما باید دقیقان بدانید که هدفتان از تماس با مشتری چیست و پس از اینکه تماستان به پایان رسید آیا به هدفتان رسیدید یا خیر؟ یک تکنیک بسیار عالی این است که هدفتان را روی یک کاغذ بنویسید و رو به روی خود بگذارید و هنگام تماس هدف خود را ببینید تا هیچوقت از مسیرتان منحرف نشوید. باید این نکته را در نظر بگیرید که شما زمان زیادی برای فکر کردن ندارید پس بر روی هدف خود مسلط باشید.

2-به سوالات مشتری فکر کنید

قبل از تماس با مخاطبان خود، تمام سوالات احتمالی که ممکن است از شما پرسیده شود را یادداشت کنید و مطلوب ترین جواب را برای سوالات پیدا کنید. اگر در حین تماس تلفنی مشتری سوالی از شما بپرسد که شما نتوانید جواب بدهید قطعان شکست میخورید و مخاطب به هیچ وجه از شما خریداری نمی کند.
3-در بازاریابی تلفنی پر از انگیزه باشید
در شروع محاسبه کنید از هر فروش چقدر سود می کنید و این رقم را یادداشت کنید و قبل از تماس به یادداشت خود نگاه کنید و با خود بگویید اگر بتوانم این تماس تلفنی را با موفقیت پشت سر بگذارم، می توانم به این رقم برسم و در واقع هم همین موضوع است، شما با هر تماسی که شکست میخورید مقداری پول از دست می دهید و در هر تماسی که موفق می شوید مقداری پول بدست می آورید.

4-از قبل متن آماده داشته باشید

نکته ای بسیار مهم است این است که شما باید از قبل بهترین مکالمه را روی کاغذ بنویسید تا هنگام تماس اشتباهی در گفت و گو نداشته باشید. این نکته را توجه کنید که باید با هر تماس تلفنی، متن مکالمه شما هم به روز رسانی شود و اشتباهات تماس برطرف گردد.

نظرات  (۱)

عالی بود
پاسخ:
ممنون از نظر شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی