بازاریابی

آموزش بازاریابی

بازاریابی

آموزش بازاریابی

به این دلیل که بلد نیستند بفروشند!!!

هنگام فروش به یک چشم انداز جدید، درباره سیاست خود صحبت نکنید. بیمه خسته کننده است و مرگ ترسناک است. در عوض، مکالمه را به آنچه سیاست بیان می کند، تمرکز کنید. صحبت در مورد مراقبت از اعضای خانواده پشت سر گذاشت، پرداخت وام از خانواده برای کاهش هزینه زندگی و یا در مورد پوشش هزینه های تحصیلات عالی. عوامل بیمه هوشمند در ابتدای هر جلسه فروش برای چگونگی ارزش گذاری چشم انداز چت می کنند تا آنها را بهتر بچرخانند.

این یک چالش است که به خوبی بازار بیمه زندگی را تامین کند. برای بازار بیمه زندگی نیاز به حساسیت زیاد و توجه به جزئیات دارد. شما باید مشتریان بالقوه مرگ و میر خود را به یاد آورید، حقیقت اجتناب ناپذیر که آنها می میرند. فکر کردن به مرگ و رها کردن خانواده یک موضوع دشوار است که برای بسیاری از ما بحث می کند.

کسانی که بیمه زندگی را به فروش می رسانند باید بتوانند - و به طور موثری به آن ها پاسخ دهند - احساسات انسانی مرتبط با از دست دادن شخصی، عشق و تعهد مالی. وظیفه نجیب ثبت نام دیگران در یک برنامه بیمه زندگی مستلزم صبر، حسن نیت و قدرت استعداد متقاعد کردن به عنوان طرفدار از جانب عزیزان است که از این سیاست در زمان مرگ بیمه استفاده خواهند کرد.

کلید موفقیت در این کسب و کار این است که هر جاده ای را که شما تلاش می کنید برای فروش بیمه عمر به فروش برسانید نه یک بلوک مانندی، بلکه یک بلوک ساختمانی در زندگی حرفه ای خود است. هر یک از تلاش های فروش فرصتی دیگر برای کمک به دیگران است تا مهارت خود را به عنوان یک فروشنده ای که از مصالحه با استانداردهای اخلاقی خود رد می کند و همچنین برای زندگی خود و خانواده تان کسب درآمد را بهبود بخشد.

اصول بازاریابی بیمه عمر یکی از راحت ترین کار های روزی زمین میباشد درصورتی که بلد باشید بفروشید.

http://drbazaryabi.ir/life-insurance-marketing-principles/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی